Saturday 22 July 2017

Rumah Tangga Bakal Musnah? Nenek Rohaya Terlantar Sakit Lepas Selamat Kantoi Berpesta Sakan.

Tags



Pasangan viral, Selamat 16 dan Rohaya kini sedang dilanda isu yang kurang sedap di dengar, dimana kemesraan dan kebahagian pasangan pengantin baru ini mulai musnah akibat orang ke tiga.


Terbaru Selamat telah kantoi berjoli dengan gadis dalam keadaan m4buk disebuah majlis kahwin di kampungnya, Dusun 1 Desa Karangendah Kecamatan Lengkiti Kabupaten Ogan Komering Ulu Propinsi Sumatera Selatan.

Selain daripada itu nenek Rohaya dikhabarkan jatuh sakit dan terbaring lemah di atas lantai, bunyi nafasnya seperti bunyi orang mengerang kesakitan yang teramat sangat.

Wajah nenek Rohaya kelihatan pucat dan tidak cerita seperti selalu. Sebaik pulang dari Jakarta, nenek tiga cucu ini, mengeluhkan batuk, selsema dan mengalami demam panas. Selain itu nenek Rohaya juga mengeluhkan sakit yang dialaminya selama ini semakin teruk.

Nenek Rohaya juga tidak terlalu banyak bercakap, saat tidur terdengar suara nenek Rohaya seperti mengerang menandakan badannya tidak sihat seperti selalu.

Walaupun sedang menderita dengan sakit ini, nenak Rohaya tetap menjalankan tugasnya sebagai seorang isteri, beliau sanggup bangun seawal jam 04.00 pagi untuk menyediakan sarapan buat suaminya, Selamat.

Mengikut berita yang diterima, beberapa hari sebelum ini Selamat dikatakan bertengkar dengan isterinya akibat kehadiran orang ketiga. Selepas pertengkaran itu nenek Rohaya mulai jatuh sakit.

Namun begitu, selepas Selamat dirakam mabuk dan berjoli dengan gadis muda dalam majlis itu,selamat kini dilihat rajin ke masjid pula, malahan dia sudah mulai mengumandangkan azan.

Adakah ini salah satu lakonan Selamat ?

Mungkin Selamat berkahwin dengan nenek Rohaya hanya kerana wang semata-mata. Jika anda ingin menonton video yang dirakam, boleh klik di bawah dan tonton video dibawah.


BACA INI JUGA:
Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon