Sunday 15 October 2017

'Dah Lebih 100k Dalam Bank Saya Sekarang, Tapi Tak Tau Nak Buat Apa Sebab...' - Luahan Gadis Binggung.



Kebiasaannya seorang perempuan akan gembira apabila diberi kejutan dan hadiah-hadiah istimewa oleh insan yang disayangi.


Tambahan lagi, lelaki yang romantik menjadi idaman setiap wanita.

Namun, gadis ini sangat terkejut dengan wang yang telah dikumpulkan setiap bulan hasil pemberian daripada tunangnya. Melihat perbuatan lelaki itu, gadis tersebut menjadi rimas dan tidak mahu diberi kemewahan yang melampau dan kisah tersebut telah dikongsi disebuah laman sosial.

Ikuti kisahnya:

Asalamualaikum admin tolong hide nama saya disini saya nak tanya pendapat akak2 di laman sosial ini saya perempuan berusia 22 tahun.

Saya sudah bertunang saya ada kenal seorang lelaki ni berumur 28 tahun dia berniat untuk jadikan saya wife dia saya ok je sebab nampak ikhlas dia nak saya...tapi sekarang ni yang jadi masalah sangat...tiap kali dia ada duit...mesti dia hulur kat saya...bila saya tak ambik mesti merajuk lepastu dia masuk acc saya senyap2...saya tak pernah guna duit dia bagi…benda yang dia buat dah lama...sekarang dalam bank saya dah lebih 100k.

Saya tak tahu nak buat apa dengan duit tu...saya tak berani guna sebab dia belum sah jadi suami saya...dan saya takut kalau apa jadi...saya jadi mangsa...tolong saya...apa perlu saya buat? Saya dah cakap cara baik dengan dia...jangan masukkan duit kat saya...tapi dia masuk jugak...semalam dia baru masuk acc saya 2k...laki yang saya kenal ni bos di syarikat...sekarang yang buat saya tak suka duit...sebab saya bukan gilakan harta dia...hmm...

Dia baik selalu belanja saya makan...sebab saya memang suka makan je...tak suka benda2 lain...dia bagi kasih sayang sepenuhnya dekat saya...pernah dia hadiahkan saya kereta...tapi tak nak...macam2 dia bagi dekat saya…Saya serabut la fikir...bila jumpa mesti bagi hadiah kat saya mahal2...saya tak suka laa…saya nak makanan je kalau jumpe...tapi dia degil selalu bagi iphone...beg tangan dan macam2...aaarghh...saya jadi serabut...

Tolong bagi pendapat sis2...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon