Saturday 28 October 2017

Pasaraya Giant Gulung Tikar? 5 Cawangan Giant Akan Ditutup Secara Serentak Mulai 5 November 2017.

Tags




Sekiranya anda berpendapat pasaraya yang berjaya menjadi pilihan pengguna setempat sejak sekian lama kalis daripada sebarang masalah anda mungkin silap. Terbaru, sebanyak lima pasaraya Giant bakal ditutup secara serentak seawal minggu hadapan.

Antara cawangan pasaraya Giant yang didakwa akan ditutup ialah cawangan Giant Sri Manjung, Perak, Giant Sungai Petani, Kedah, Giant Shah Alam, Selangor, Giant Selayang Lama, Selangor, dan Giant Sibu, Sarawak.

Pelbagai barangan dijual dengan harga yang sangat-sangat murah. Difahamkan barang-barang untuk penghabisan stok dijual pada harga potongan sehingga 70 peratus berbanding harga asal.


Berdasarkan laporan, GCH Retail yang turut memegang hak perniagaan bagi Cold Storage, Mercato dan Jasons Food Hall mengatakan syarikat mereka bersedia untuk membuat perubahan bagi pelan modal bisnes mereka sesuai dengan kehendak pengguna.

Diharap keputusan yang dibuat ini bukanlah petanda ekonomi negara sedang tenat dan sekadar stategi bagi memantapkan bisnes syarikat yang berpengaruh dalam industri peruncitan ini.

BACA INI JUGA:
Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon