Tuesday 13 February 2018

Pengambilan Anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) - Terbuka 2017/2018.




Pengambilan Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang berminat bekerja di sektor Kerajaan dan berkelayakan dipelawa untuk memohon sekarang juga iaitu:

1. Inspektor (Lelaki/Wanita)
2. Sarjan (Lelaki/Wanita)
3. Konstabel (Lelaki/Wanita)
4. Konstabel sokongan (Lelaki/Wanita)

Tarikh tutup permohonan Terbuka 2017/2018
  • Lokasi: Seluruh Malaysia
  • Sektor: Kerajaan
  • Kelulusan: Ijazah, Diploma dan SPM
  • Tempat: Seluruh Balai Polis dan IPK dan IPD
Maklumat Temuduga Polis 2018

1. TEMUDUGA EKSESAIS PENGAMBILAN JAWATAN INSPEKTOR (LELAKI/WANITA) MULAI 19/2/2018 HINGGA 19/3/2018.

2. TEMUDUGA EKSESAIS PENGAMBILAN JAWATAN SARJAN (LELAKI/WANITA) DAN KONSTABEL LELAKI MULAI 20/2/2018 HINGGA 26/3/2018.

Syarat Permohonan:

Mulai 20 Mac 2012, kesemua permohonan bagi pengisian jawatan di dalam Polis DiRaja Malaysia (PDRM) perlulah dibuat secara online melalui Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA).
Calon-­calon hendaklah berumur tidak kurang 18 tahun dan tidak lebih daripada 28 tahun bagi permohonan menggunakan kelulusan PMR/SPM/STPM/Diploma/Ijazah SarjanaMuda/Sarjana dan tidak melebihi daripada 35 tahun bagi permohonan menggunakan kelulusan PHD pada tarikh pendaftaran.
Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui pautan di bawah. Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat­maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

Calon yang berminat, sila isi borang pemohonan di laman SPA hantar permohonan terperinci dengan sijil anda dan pengalaman kerja yang lepas jika diminta menggunakan link di bawah. 

Klik link di bawah untuk memohon:

Terima kasih kerana sudi membaca mengenai fawatan kosong diatas, jika bermanfaat untuk anda silalah share kepada rakan anda juga.

Sumber

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon