Friday 21 September 2018

Live Streaming Super Spontan Xtravaganza 2018 Akhir Online.

Tags




Cabaran peserta dalam Super Spontan Xtravaganza 2018 kini sudah berada di penghujungnya dengan menyaksikan lapan peserta final Super Spontan Xtravaganza 2018 akan membuat perhitungan terakhir.

Minggu suku akhir yang lalu menyaksikan kumpulan Sotong Kangkung bermain dengan begitu baik sekali sehingga menenggelamkan prestasi kumpulan Lobster Leleh.

Memetik komen daripada juri, Datuk Afdlin Shauki, beliau berpendapat secara keseluruhannya permainan spontan daripada Sotong Kangkung lebih kemas dan kesalahan yang dilakukan oleh kumpulan tersebut sangat minima. Faktor ini menyaksikan mereka lebih menyerlah berbanding pihak lawan dan hal tersebut terbukti benar apabila peratusan pemarkahan akhir memihak kepada Sotong Kangkung dengan markah sebanyak 52%.

Finalis Super Spontan Xtravaganza 2018 iaitu Izzue Islam, Shahrol Shiro, Achey, Atu Zero, Fad Bocey dan Joey akan berentap secara individu untuk merebut gelaran juara yang menawarkan hadiah wang tunai sebanyak RM100,000 serta hadiah sampingan lain.

Jadual Siaran Langsung Super Spontan Xtravaganza 2018 Akhir

Tarikh: 21 September 2018
Masa: 10 malam
Lokasi: Dewan Percubaan UPM
Kumpulan Peserta: Sotong Kangkung dan Lobsters Leleh
Pengacara: Dato AC Mizal

Live Streaming Super Spontan Xtravaganza 2018 Minggu Akhir Online:

SERVER 1:




* Link streaming akan diupdate dari masa ke semasa.
*Klik LINK streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online!


Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon