Showing posts with label gosip. Show all posts
Showing posts with label gosip. Show all posts

Tuesday, 19 September 2017

Meninggal Akibat Terlalu 'SEDAP' Saat Nak Pancut Air Mani. Buat Malu Keluarga Jer...


Seorang lelaki berumur 49 tahun bekerja sebagai pengawal keselamatan sekolah di temui mati di bilik no. 12B Hotel Citra bersama seorang pel-acur yang berumur 37 tahun bernama Ani, penghuni bilik tersebut.

Bani yang menjadi rakan kepada mangsa mengatakan, sebelum kejadian mangsa telah mengajaknya untuk pergi membeli barangan keperluan dengan menaiki motor yang di pinjam dari kakak mangsa.

TRENDING:
Setelah mereka balik ke rumah sewa, mangsa memberitahunya yang dia pergi untuk mengembalikan motor tersebut pada kakaknya.

Setelah menjelang petang seorang wanita menelefon saya dengan suara tergetar-getar, ”pak tolong segera ke hotel Citra, kawan bapak sudah meninggal dunia”.

"Saya matikan panggilan dan terus ke tempat kejadian, dan mendapati dia sudah meninggal," kata Bani.

Anggota polis, Rahmat Harmansyah, S.H, mengatakan jenazah mangsa sudah di bawa ke hospital untuk membuat bedah siasat, dan doktor mengesahkan mangsa meninggal dunia akibat serangan jantung, berkemungkinan besar denyut jantung terlalu cepat akibat dari keadaan air mani yang hendak terpan-cut keluar.

BACA INI JUGA:

Loading...

Monday, 18 September 2017

Maaf…Saya Janji Tak Buat Lagi - Saiful@Usop Mentor

Naib juara Mentor Milenia 2017, Usop terkejut apabila dia sekali lagi didakwa bersikap ‘diva’ gara-gara sukar memberikan kerjasama kepada pihak media yang ingin berurusan dengannya.


Usop atau Saiful Naim Muhd Noor, 20, berkata, dia berasa pelik dengan tuduhan terbaharu itu kerana kali terakhir dia bertemu dengan media pada Julai lalu dan sejak itu dia sibuk dengan undangan persembahan terutamanya di negeri sebelah utara.

“Saya terkejut dengan dakwaan itu kerana kali terakhir saya berjumpa dengan pihak media pun pada Julai lalu.

“Tapi ketika itu tiada masalah yang berlaku malah dan selepas itu tiada pula wartawan menghubungi saya untuk sebarang urusan,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada Isnin.

Dalam pada itu, bekas protoge penyanyi Hazama ini bagaimanapun memohon maaf jika ada melakukan kesalahan secara tidak sengaja atau di luar kawalannya.


“Saya masih baru dalam industri dan juga manusia biasa, mungkin saya ada terlepas pandang atau terlepas cakap.

“Kalau ada salah, saya minta maaf sangat. Tapi jujurnya, saya bukanlah seperti yang dikatakan itu,” ujarnya.

Kata Usop lagi, sebelum ini dia mengaku pernah melakukan kesalahan pada pihak media pada awal kemunculannya dalam industri dan ia pengajaran besar dan peringatan kepadanya.

“Sebelum ini memang saya mengaku ada buat salah dan sudah meminta maaf kepada semua.

“Benda yang lepas pun sudah menjadi satu pengajaran buat saya, Insya-Allah saya janji tak mengulangi lagi,” katanya.


Nama Usop sebelum ini menjadi panas apabila dia dikatakan enggan berkongsi nombor telefonnya dengan rakan wartawan meskipun permintaan itu dibuat atas dasar kerja.

Saturday, 9 September 2017

Tayang Pusat Tak Boleh Ke? Dulu OK Saja - Zizi Kirana

Penyanyi Zizi Kirana menyifatkan kecaman netizen terhadap penampilannya yang dikatakan seksi sebagai isu yang sengaja disensasikan sedangkan dia sudah terbiasa dengan imej begitu sejak mula mencipta nama.

PENYANYI Zizi Kirana menyifatkan kecaman netizen terhadap penampilannya yang dikatakan seksi sebagai isu yang sengaja dibesar-besarkan. - Foto Instagram

Zizi atau nama sebenarnya, Nur Fazelah @ Zizi Mohd Tahil, 32, hairan mengapa baru kini imej yang dibawanya itu diperdebatkan kerana selama ini, tiada siapa yang mempedulikan cara pemakaiannya.

Bakat yang dicungkil menerusi program realiti Akademi Fantasia musim ketujuh itu berkata, dia menyedari penampilannya mula diperkatakan selepas menyertai pertandingan D’Academy Asia 2 (DAA2) di Jakarta, Indonesia.

“Mungkin sebelum ini nama saya kurang menyerlah, jadi peminat tidak begitu mempedulikan cara pemakaian saya. Agaknya baru kini mereka menyedari kehadiran saya, lalu mengikuti perkembangan saya di media sosial.

“Bagi saya, pakaian yang saya gayakan itu tidak terlalu seksi atau mencolok mata. Saya berpakaian mengikut keselesaan dan kesesuaian tempat,” katanya.

Zizi yang pernah mencipta nama bersama kumpulan The Fabulous Cats berkata, biarpun menerima pelbagai kecaman yang ditinggalkan di laman sosialnya, dia tidak pernah ambil hati. Baginya, tidak guna memikirkan perkara remeh yang hanya memberi kesan negatif kepada dirinya.

“Saya tidak kisah dikecam, malah tidak pernah sesekali membalas segala komen yang diberikan. Tidak guna berbahas di media sosial, meskipun ada di antara komen yang dilemparkan agak keterlaluan dan menghiris hati.

“Saya cuma melakukan kerja saya dan tidak berbuat salah dengan sesiapa. Mereka tidak perlu menghukum hanya dengan menilai berdasarkan gambar yang dimuat naik di media sosial,” katanya.

Terlebih dulu tampil bersama single, Rahsia Hati, Zizi yang bakal melancarkan lagu terbarunya, Boleh Jalan ciptaan bersama DJ Fuzz dan Waris turut merancang untuk memperkenalkan lagu itu kepada peminatnya di Indonesia.

“Sejak menyertai DAA2, saya mula mengumpul kelompok peminat di sana yang bersatu di bawah Zizi Fellas. Mereka banyak membantu mempromosikan nama saya di Indonesia.

“Ekoran sambutan positif yang diberikan, saya berhasrat untuk memperkenalkan Boleh Jalan kepada peminat di negara itu,” katanya yang turut aktif mengadakan persembahan di Jakarta.

ANTARA gaya Zizi Kirana yang mencetuskan pertikaian peminat di media sosial.

ANTARA gaya Zizi Kirana yang mencetuskan pertikaian peminat di media sosial.

Loading...

Friday, 8 September 2017

Farid Kamil Dedah Status Perkahwinannya Dengan DIANA DANIELLE...

Farid Kamil dan Diana Danieel masih lagi menjadi tumpuan para peminat ekoran hubungan mereka yang dianggap tidak lagi mesra dan bahagia.


Ini bermula apabila kedua-duanya jarang bergambar bersama di laman media sosial.

Kemudian ada pula kisah yang mana Farid Kamil dan Diana Danielle menyambut hariraya secara berasingan.

Sebelum ini mereka ada memberi jawapan bahawa mereka masih lagi bahagia.

Kini sekali lagi Farid kamil tampil memberi jawapan mengapa dia dan Diana dilihat tidak lagi mesra.

Faird berkata, dia tidak melihat satu keperluan untuk menayangkan kebahagian bersama isterinya Diana Danielle di Instagram semata-mata mahu memuaskan hati orang lain.

Farid Kamil langsung tidak terkesan dengan pelbagai tuduhan dan tohmahan dilemparkan kepada mereka suami-isteri gara-gara tidak memuat naik gambar bersama di laman sosial itu.


Ini penjelasannya:

“Instagram bukan penanda aras kebahagiaan seseorang dan saya tak lihat ia sebagai satu keperluan.

“Jika saya hendak muat naik sesuatu saya akan buat dan bukannya memikirkan untuk membuktikan sesuatu kepada orang lain.

“Pada saya apa orang hendak kata atau komen, itu hak mereka,”

“Sejak dari awal lagi kami tidak pernah menjadikan hubungan kami sebagai ‘selling point’ dan ia tiada beza dengan sekarang.

“Tetapi Alhamdulillah kami bahagia, tiada masalah kritikal cuma perkara kecil-kecil itu biasalah,”

Farid berkata, dia tidak melihat perkara itu sebagai satu isu besar kerana sebelum berkahwin dengan Diana mereka memang jarang menjaja perihal percintaan mereka.

Sebelum ini Diana juga ada memberi jawapan yang sama apabila ditanya dimanakah Farid Kamil.


Ini pula jawapan dari Diana Danielle:

“Sebenarnya kalau hendak diikutkan sejak zaman bercinta lagi kami memang jarang berkongsi gambar bersama jadi tiada isu perlu dibangkitkan mengenai hal itu.

“Tambahan pula kami sudah faham dengan sikap segelintir warganet yang sentiasa ada pelbagai idea untuk mengecam dan menjatuhkan.

“Jadi adalah lebih baik bersikap low profile sahaja,”

Bagaimanapun kata Farid, perkahwinannya dengan Diana bahagia bersama dua anak mereka iaitu Muhammad, 4, dan Nur Aurora yang kini berusia dua tahun.

Loading...

Wednesday, 6 September 2017

HEBAT...Duo Serigala Joget Seksi Sambil Buka Baju Dan Pamer C0li.

Lagi-lagi penyanyi Duo Serigala kembali bikin heboh dengan joget seksi mereka.


Mereka pun memuatnaik video joget seksi itu di akaun instagram peribadi mereka.

Video ini jauh lebih vulgar dibandingkan video-video lain yang mereka muatnaik diakaun instagram peribadi mereka.

Dalam video ini Dinar berduet dengan Pamela tanpa segan membuka setengah bajunya sehingga menampakkan buah da-danya yang besar.

TRENDING:
Walaupun ada juga netizen yang memberikan pujian tetap masih lebih banyak netizen yang mengutuk video joget seksi tersebut.

Malahan ada netizen yang mengatakan Duo Serigala disebut sebagai calon penghuni neraka.

Ada pula yang menulis lebih baik Dinar buka habis bajunya saja, daripada dibuka separuh.

Seperti apa joget seksi Duo Serigala ni? Jom tonton videonya dibawah ini:


Loading...

Tuesday, 5 September 2017

Lakukan 'S3ks' Dengan Ibu Kandung Sendiri...Ibu Dan Anak Dikritik Netizen!!!

Ketika naf-su sudah tak tertahan apapun boleh dilakukan agar keinginan itu dapat dilepaskan. Seperti yang dilakukan Raz, 9 tahun. Dia nekad melakukan hub-ungan seda-rah dengan ibu kandungnya sendiri, Melissa 39 tahun.


Pengakuan mengejutkan ini diluahkan oleh mereka sewaktu ditemui di pusat tahanan Polsek Percut Sei Tuan.

Yang lebih mengejutkan lagi, Raz juga mengaku menyetu-buhi ibunya itu semasa ayahnya sedang sakit.

Berdasarkan cerita Raz, persetu-buhan itu pertama dia lakukan pada pertengahan bulan November 2016 lalu. Entah fikiran apa yang ada dibenaknya ketika itu, hingga dia sanggup mengajak ibu kandungnya sendiri bersetu-buh.


Ketika itu, ayah dan adik perempuannya sedang tidur di ruang tamu. Yang lebih mengejutkan lagi, ajakan Raz juga diterima oleh ibunya, mungkin kerana sudah lama tak mendapat belaian dari suaminya yang sedang sakit.

"Saat itu bapa yang sakit, sedang tidur di ruang tamu bersama adik. Jadi aku mengajak ibu ke bilik. Ibu juga mahu ikut kemahuanku. Di situlah pertama kali kami melakukan hub-ungan intim," cerita Raz dengan perasaan tak bersalah.

Hal itu juga diakui si ibu. Beliau mengaku tak keberatan disetu-buhi oleh anaknya, alasannya adalah kerana dia sudah jatuh cinta pada anaknya itu.

Hal inilah yang membuatkan dia menikmati hub-ungan in-tim yang terla-rang itu. Parahnya lagi, dia sudah menganggap anaknya itu sebagai kekasihnya sendiri.

Kerana, sebelum melakukan persetu-buhan itu, Raz sudah sering memainkan dan mer4mas-r4mas payud4ranya ketika mereka sedang berdua saja di rumah.

"Kalau berdua di rumah, memang dia suka aneh-aneh lah. Dia mau memegang da-daku kalau di rumah. Cuma pertama ku anggap kerana anak memang begitu lah, aku biarkan saja.

Tapi beginilah kesudahannya, malu tapi mau juga," kata si ibu.


Beberapa keping foto yang tersebar dilaman sosial beberapa ketika dulu telah membongkarkan perbuatan mereka dan ianya mendapat kritikan yang hebat daripada netizen.

Monday, 28 August 2017

Isu Berkasih Dengan Dato Red, Pelakon 'N' Ini Tampil Beri Kenyataan...Nak Tahu Siapa? Jom Cepat Baca...

Pelakon ini tampil beri kenyataan apabila didakwa kekasih Dato Red...


Sebelum ini Dato Red pernah memberi kenyataan ada bercinta dan menjalin hubungan dengan seorang pelakon baru.

Antara hint yang diberikan ialah namanya bermula dengan "N", berasal dari Sabah dan merupakan bekas peserta realiti hiburan.

Apabila dilihat dari hint yang diberi, rata-rata mengatakan ianya seperti Nonny yang merupakan bekas peserta Akademi Fantasia.

Apabila nama dikaitkan dengan Dato Red, Nonny AF telah tampil memberi kenyataan tentang hal ini.

Ini kenyataan dari Nonny:

"Sumpah demi Allah, saya tak pernah berjumpa, berhubung atau menjalinkan hubungan cinta dengan Datuk Red.

"Saya tidak pernah memberikan nombor telefon kepadanya dan tidak tahu dari mana dia dapat," 

"Perkara ini saya dapat tahu pun dua hari lalu dan agak terkejut juga tiba-tiba pengurus hantar keratan artikel tentang pengakuan dia tu. 

"Saya tidak mahu memberi kenyataan lebih-lebih sebab semua yang dikatakan itu tidak benar,"

"Kalau boleh saya tak mahu panjangkan perkara ini sebab hormat isteri Adnan termasuk Adira, keluarga saya dan keluarga bakal mertua.

"Lagipun, saya dan teman lelaki sudah lapan tahun bersama. Kami pun ada perancangan untuk berkahwin.

"Saya tidak mahu disebabkan perkara ini hubungan saya dan teman lelaki berantakan,"

"Saya harap semua orang berhenti sebarkan benda yang tidak betul. Kalau nak buat gosip pasal kerjaya saya tak kisah.

"Tapi rasanya tak perlu melibatkan gosip cinta."

Nonny mengaku gosip tersebut telah membuatkan dia dan teman lelakinya bergaduh. 


Kata Nonny lagi, dia sudah mempunyai teman lelaki dan percintaan mereka sudah pun memasuki tahun kelapan dan merancang untuk berkahwin.