Monday 24 July 2017

Ayah Kesal Tukang Rumah Indon Dalam Diam Mencalit 'MINYAK DAGU' Pada Anak Gadisnya Yang Berusia 18 Tahun.



AYAH MANA YANG TAK RISAU BILA ANAK PEREMPUAN KESAYANGANNYA KINI MERACAU HENDAK KAHWIN DENGAN LELAKI INDONESIA AKIBAT PERBUATAN ILMU HITAM.


Itulah yang berlaku kepada Ismail Omar yang kini giat mencari pekerja tukang rumah Indonesia yang telah mencalit minyak dagu kepada anak perempuannya yang berusia 18 tahun sehingga gadis itu meronta-ronta dan meracau hendak kahwin dengan lelaki itu.

Berikut merupakan perkongsian beliau.

Assalamualaikum. Mohon bantuan. Siapa kenal Mat Indon yg buat renovation rumah di sekitar Seberang Perai. Khabarnya dia sewa rumah di Permatang Pauh. Tak tahu namanya, hanya nombor plet kereta dan motorsikalnya.

Saya bagi dia projek buat rumah saya, bayar semua cantik, tiba2 dia ganggu anak bongsu saya (perempuan) yg baru berusia 18 tahun. Dia calit minyak dagu pada pakaian anak saya.

Sekarang anak saya jadi macam tak siuman, asyik tergila2kan Mat Indon itu. Saya dah minta ramai ustaz Darusyifa’ tapi keadaan anak saya bertambah teruk. Dia tidak boleh tidur malam, kerap meracau2 nak kawin dgn Mat Indon itu dan pernah 2 kali cuba bunuh dari.

Katanya dia tercium bau mayat dan ternampak perempuan rambut panjang hendak mencekiknya.

Saya sendiri berusaha mengubatnya namun belum berjaya. Mohon pertolongan sesiapa saja yg boleh membantu saya sebelum terlambat.

Hanya inilah gambar yang sempat dirakamkan dalam misi mencari tersebut.



Sekiranya anda ada maklumat mengenai suspek, atau mungkin tahu tempat berubat yang benar-benar mujarab, sila lah berhubung dengan Ismail Omar. Mungkin juga hanya lelaki itu yang boleh meleraikan ilmu hitam ‘yang kuat’ tersebut.

Keadaan anaknya kini yang terlantar di tempat tidur.

Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon