Thursday 6 July 2017

Perigi Ini Ditutup Selama 30 Tahun, Saat Dibuka 2 Makhluk Besar Ini MUNCUL!!!



Satu perigi lama yang terletak dalam kuil di negara China ini ditutup hampir 30 tahun. Namun baru-baru ini penutup perigi ini dibuka kembali.


Setelah ia dibuka, ternyata mereka agak terkejut melihat ada dua makhluk yang saiznya sebesar sinki basuhan. Selepas diteliti, mereka mendapati makhluk itu adalah kura-kura. Para pengkaji haiwan mengatakan kura-kura tersebut merupakan sejenis kura-kura Chelydra serpentina berasal dari Amerika.

Pengkaji mengatakan jika perigi ini mempunyai dua ekor kura-kura, bererti ada dua kemungkinan, pertama kemungkinan perigi itu ada saliran air bawah tanah yang menghubungkan ke sungai hingga kura-kura ini boleh merayap ke dalam perigi dan terperangkap didalam ini.

Manakala kemungkinan kedua, sebelum perigi ini ditutup, kemungkinan ada orang yang melepaskan kura-kura berkenaan dan ia hidup membesar didalamnya. namun jika kemungkinan kedua ini betul, timbul tanda tanya bagaimana kura-kura ini mendapat makanan serta mampu hidup selama 30 tahun. Jadi apapun anggapan, hanya tuhan yang tahu bagaimana ini terjadi.

Lihat video dibawah:


Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon