Wednesday 18 October 2017

4 Selebriti Malaysia Yang Kini Sedang Hamil. Check It Out Guy...

Tags




Kesempurnaan seorang wanita adalah ketika dia sedang hamil atau juga memiliki anak. Mengandung adalah saat paling berharga dan tidak boleh dilupakan bagi seorang wanita.

Ini senarai 4 selebriti dari Malaysia yang kini sedang hamil. Check It Out Guy...

1. Jihan Musa


Jihan mendedahkan berita gembira tersebut secara eksklusif semasa dirancangan MeleTOP. Jihan mengatakan anak yang sedang dikandung olehnya merupakan anak ‘made in France’.

“Secara kebetulan, saya berada di Perancis untuk menjalani penggambaran drama bersiri Biniku Ninja. Watak Sabatini yang saya jayakan sedang hamil. Tak sangka saya memang betul-betul sedang mengandung.'

2. Eira Syazira


Pelakon Azad Jazmin akui bersyukur apabila mendapat tahu isterinya Eira Syazira kini hamil anak ketiganya.

Azad menerusi laman Instagram (IG) miliknya, memberitahu dia tidak menyangka menerima berita gembira tersebut.

Menerusi entri yang dikongsikan Azad memuat naik fotonya mencium perut Eira serta sekeping lagi foto alat pengesan kehamilan.

3. Nora Danish


Pejam celik pejam celik sudah 4 bulan aktres Nora Danish hamil anak keduanya hasil perkongsian hidup dengan Nedim Nadzri atau Bossned. Terbaru Nora berkongsi gambar ‘baby bump’ pertamanya kepada peminat menerusi Instagram.

Foto yang hanya memfokuskan bahagian perutnya yang kelihatan agak jelas berbanding sebelum ini dimuat naik secara berasingan dengan satu lagi foto bersama rakan-rakannya

4. Siti Nurhaliza


Pengesahan itu dibuat di kediaman beliau di Ampang, Selangor malam tadi. Menurut Siti, kandungan beliau sudah berusia empat bulan.

Berita baik tersebut dikongsi oleh Siti selepas majlis kesyukuran dan doa selamat yang diadakan secara tertutup di kediamannya bersama suami tersayang, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa dan beberapa orang anak mereka.


Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon