Friday 24 November 2017

'Terkejut Tengok Mulut Isteri Macam Ni, Normal Ke?' - Warganet Ketawa Baca Luahan Suami Ini…




“Allahu, terkejut saya. Macam nak pengsan,” demikian reaksi awal apabila si suami melihat ‘kelebihan’ isterinya yang baru dia kahwini dua minggu lalu.

In the begining katanya, dia tidak percaya apabila isteri memberitahu yang dia mempunyai ‘kelebihan’ yang luar biasa, iaitu melipat mulutnya.

“Terkejut saya tengok mulut isteri saya macam ni. Dia cakap bibir dia boleh lipat. Saya macam tak percaya. Kemudian saya suruh dia lipat, nak tengok depan-depan. Allahu, terkejut saya macam nak pengsan.

“Soalan saya, normal ke ada sesetengah orang boleh lipat (bibirnya) macam ni? Ada ke yang boleh lipat? Kalau tak normal, saya nak bawa dia pergi ke hospital,” soal si suami, memetik kenyataannya dari laman Facebook Kisah Rumah Tangga.

Pertanyaan si suami mengundang pelbagai reaksi kelakar dari netizen. Antaranya, ada beberapa wanita yang cuba melipat mulut mereka.

“Tak tahu nak gelak atau simpati. Nak gelak, rasa berdosa pula. Tengok gambar ini teringat semalam ada tengok satu video mamat negro mulut dengan bibir dia yang besar. Mulut dia boleh sumbat satu tin air coke.

“So normal lah tu bro. Mungkin isteri awak ada kelebihan begitu, mulut elastik. Tak perlu bawa dia ke hospital, nanti kecil hati dia. Pujilah isteri dan tepuk tangan sikit sebagai tanda awak kagum dengan kelebihan dia.

“Tapi kena selalu perhatikan isteri awak, takut nanti periuk belanga dia sumbat masuk dalam mulut pula,” seloroh Afny Reanna Aryanna.

“Dengan secara tiba-tiba saya cuba melipat mulut sendiri. Serius memang tak jadi. Buruk benor muka renyot-renyot. Apa pun isteri awak memang istimewalah, boleh lipat-lipat mulut dia,” kata Rose Feb.

Adakah korang tengah cuba melipat bibir selepas membaca post ini? - KRT

Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon