Wednesday 13 December 2017

Berita Sedih! Penyanyi IKLIM Iaitu Saleem Sedang Sakit Teruk. Inilah Keadaan Terkini Beliau.

Tags




Amat mengejutkan kerana kita dikhabarkan dengan satu berita yang mengatakan Saleem dari kumpulan IKLIM itu kini kembali sakit dan masih dalam rawatan. Apa yang menyedihkan ialah kesihatan penyanyi itu semakin bertambah teruk.

Dan ramai juga sahabat handai yang datang melawat penyanyi ini untuk memberi semangat supaya beliau cepat sembuh dan boleh bernyanyi kembali seperti biasa. Dan ramai juga yang datang untuk memberikan sumbangan untuk meringankan beban beliau supaya dapat teruskan rawatan seterusnya.

Kos rawatan yang ditanggung beliau itu agak mahal dan tidak mampu untuk meneruskan rawatan itu tanpa bantuan rakan seperjuangannya yang datang untuk menghulurkan bantuan. Biar pun sumbangan itu tidak sebanyak mana tetapi beliau amat berterima kasih kepada semua rakan yang datang untuk memberikan sumbangan ikhlas itu.


Marilah kita bersama-sama mendoakan supaya beliau cepat sembuh dan aktif bernyanyi semula dengan segala urusan beliau dipermudahkan.

Kalau anda ingin mengetahui apa cerita seterusnya, tonton video ini sampai habis supaya anda semua dapat maklumat sebenar. Jom layan.


Loading...

Artikel Terkait

Content Champion at Media Asia Berhad.


EmoticonEmoticon